مصاحبه آرشیو خبر ها
دیبالا می گوید...

دیبالا می گوید...

او نمی تواند تا شروع فصل جدید صبر کند!

 

مهاجم آرژانتینی، پس از یک فصل حضور در یوونتوس، آماده است که فصل جدید را آغاز کند. این مهاجم قدرتمند در مصاحبه ی اخیر خود، از قوی بودن تیم یووه، و اضافه شدن بازیکنانی در سطح جهانی به تیم سخن گفته است:

 

امسال، یووه اعتماد به نفسی به مراتب بالاتر و بازیکنانی با کیفیت و بس توانمند در اختیار دارد که سلاح های قدرتمند ما هستند! ما می دانیم که یکی از بهترین تیم ها هستیم و امسال بهتر از سال گذشته بازی خواهیم کرد.

 

دنی آلوز؟

 دنی آلوز

لازم نیست چیزی در موردش بگویم، تنها کافی است که به بازی او نگاه کنید! او یک بازیکن برجسته و توانمند است و فکر می کنم سطح تاکتیکی تیم با حضورش پیشرفت کند. وقتی شما پیانیچ و دنی را در تیم داشته باشید دیگر فضایی برای حضور دیگران پیدا نخواهید کرد...

 

ایگواین؟

 هیگواین

من به او پیامکی زدم و جویای تصمیمش برای نقل و انتقالات شدم و او در پاسخ گفت که تصمیم دارد به ما بپیوندد. وقتی این موضوع را فهمیدم، و حضورش را در تورین تمام شده دانستم، بسیار خوشحال شدم. گونزالو یک مهاجم است و نیازی نیست که گوشزد کنم سال گذشته 36 گل به ثمر رسانده است! ما امسال می توانیم در زدن گل های بیشتر یاری اش کنیم تا او نیز به قهرمانی ما کمک کند. مطمئناً حضور در یووه برایش سخت تر خواهد بود، زیرا رقابت های بیشتری را پیش رو خواهد داشت و مانژوکیچ نیز نمایش بسیار خوبی در زمین داشته است.

 

پنالتی؟

 

به ایگواین گفته ام که اولین پنالتی را من می زنم!

 

ضربه ی آزاد؟

 

اکنون در یوونتوس بازیکان زیادی هستند که می توانند پشت توپ بایستند: پیانیچ، دنی آلوز، من، پریرا، هیگواین. درون زمین به توافق می رسیم! اکنون انتظارات در این زمینه بسیار بالا است و اگر در این زمینه موفق نباشید، یک شکست محسوب می شود. ما امسال می خوایم ششمین اسکودتو را برای تاریخ سازی ببریم. ما یووه هستیم و اگر قهرمان نشویم، باخته ایم... ما برای تمامی جام های پیش رو می جنگیم...

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: